SVPR ZET Zagreb

zet-logo

SINDIKAT VOZAČA I PROMETNIH RADNIKA ZET - Zagreb
10000 ZAGREB, Ozaljska 105

Telefon: +385 1 36 51 516
Telefax: +385 1 36 51 517
Mobitel: + 385 98 25 51 07

Pristupnica SVPR ZET

Ovdje možete preuzeti pristupnicu u DOCX ili PDF formatu. 

word-icon  pdf-icon



SVPR ZET Zagreb Vijesti

Aktivnosti sindikata do 24.04.2014.

22.4 2014. Održan je sastanak predstavnika Sindikata sa Upravom ZET-a na sa raspravom oko prijedloga Nove organizacije podružnice Zagrebački električni tramvaj s katalogom radnih mjesta. Nakon zaprimljenih primjedbi Sindikata i uvažavanja istih, sindikati i Uprava ZET-a su prihvatili i potpisali novu organizaciju s katalogom radnih mjesta. Cilj nove organizacije je povećati učinkovitost u poslovanju i veću odgovornost upravljačke strukture, kako bi se što ravnomjernije rasporedila težina obavljanja poslova i prava iz navedenog.

Održana je sjednica Upravnog vijeća Sindikata vozača i prometnih radnika na kojoj su doneseni stavovi Sindikata oko prijedloga nove organizacije i stanju u ZGH i podružnici ZET-a. Donesena je odluka o visini participacije od 1300 kn za članove narušenog zdravlja koji se upućuju po odluci Sindikata na oporavak. Članovi Sindikata mogu podnijeti zamolbe sa potrebitom liječničkom dokumentacijom (bez liječničke dokumentacije zamolbe neće biti razmatrane) i da najmanje pet godina nisu koristili navedeno pravo, kod predsjednika IO ili u tajništvu Sindikata najkasnije do 15.svibnja 2014. Kako bi olakšali članovima Sindikata izvršavati svoje financijske obveze u svakodnevnim potrebama odlukom predsjednika Sindikata povećana je pozajmica na 4000 kn. Član sindikata (najmanje tri mjeseca) može veliku pozajmicu ostvariti jedanput godišnje, te još dva puta godišnje malu pozajmicu od 1000 kn. Način otplate je povećan na šest mjeseci a vrijeme isplate je ostalo isto. Izvješće sa sastanka Upravnog vijeća u cijelosti možete pročitati na web stranici Sindikata.

 

Osigurali smo vrlo povoljno karte za Tuheljske toplice, odrasli 40 a djeca 25 kn, dok su iste u Tuheljskim toplicama u prodaji po cijeni od 60 kn radnim danom, 70 kn vikendom te za djecu 35 radnim danom a 45 vikendom.

Vrlo povoljno ljetovanje u Veloj luci, dvanaest dana 2640 kn puni pansion i ljetovanje u Biogradu te drugim destinacijama. Uvjete ljetovanja i način plaćanja u tajništvu Sindikata.

Donesena je odluka da se članu sindikata kome umre član uže obitelji uz nepovratnu pomoć koju ostvaruje sukladno Pravilniku o raspodjeli sredstava omogući i pozajmica od 5000 kn unaprijed,kako bi se istom pomoglo oko organizacije sprovoda.

Iz grupacije EUROHERC u čijem je sastavu i SUNCE osiguranje stigla je puno povoljnija ponuda o obveznom osiguranju a detalje o pogodnostima možete dobiti u tajništvu gdje se i izrađuju police osiguranja.

Član Sindikata koji želi obaviti tehnički na drugim mjestima može uzeti pozajmicu od 1000 kn na više obroka.

Croatia dopunsko zdravstveno osiguranje možete sklopiti odmah po cijeni od 70 kn s istim pravima kao i HZZO. Potpisivanjem obrasca u tajništvu našeg sindikata raskidate dosadašnje osiguranje i odmah dobivate puno povoljnije Croatia dopunsko zdravstveno osiguranje sa potpuno istim pravima kao i HZZO plus B lijekovi.

Omogućena je kupovina u trgovinama Perutnina Ptuj uz popust 10% uz predočenje članske iskaznice sindikata. 

Članovima sindikata omogućen je tehnički pregled za osobna vozila na osam rata u stanici za tehnički pregled u Zaprešiću. Dodatne informacije u tajništvu.

Progreso grupa posreduje kod dizanja i refinanciranja nenamjenskih, stambenih i hipotekarnih kredita svih banaka na jednom mjestu. BAMT Mače – kupovina na 50 rata za članove i 40 rata za ostale; Trgovina Pivka – prodaja na 4 rate; Mesnica Bajić na Ljubljanici – do 3 rate; Očna optika Aralica i Monokl – do 5 rata; Borovo – kupovina obuće na 3 rate, za članove 5% popusta; Auto-škola Drvinje i auto-škola Bolid u Sesvetama – na 10 rata; potvrde o kreditnoj sposobnosti od 8- 14 sati u tajništvu sindikata, informacije na tel. 365-151.

Izvješće sa sastanka TP i AP Dubrava 14.04.2014.

Izvješće sa zajedničkog sastanka IO TP i AP
Dubrava održanog 14. travnja 2014. godine

 

Dana 14. travnja 2014. godine s početkom u 12 sati održan je zajednički sastanak IO TP i AP Dubrava.

Sastanku nazočili:

IO TP Dubrava: M. Barišić, M. Hamidić, D. Matuzalem, V. Pavlek, D. Šatrak, V. Atlija, Z. Vidović
IO AP Dubrava: S Ribić, T. Šupljika, R. Lahnit, I. Matić, I. Dumenčić, V. Taraba
Presjedništvo SVPR: A. Jelić, R. Nikolić
Predstavnici poslodavca: Lj. Žgela, I. Miličević S. Smolčić S. Uglik, D. Butković, M. Pavković, D. Kočet, D. Jakić, S. Poljak, S. Crnički, G. Knežević 
Članovi sindikata: J. Zetić, A. Capjak, K. Holub, Z. Kozić, E. Deljak, S. Omeragić, J. Turkeš, F. Knežević, H. Deljak, S. Hrnjić, N. Avgustinović.


U uvodnom dijelu sastanka nazočnima se obratio predsjednik IO TP Dubrava Z. Vidović, pozdravio ih ispred sindikata, te im se zahvalio na odazivu.
Predložio je slijedeći:


DNEVNI RED:

1. Radna problematika
        - Aktualno stanje u tramvajskom i autobusnom podsustavu
        - Pitanja članstva
2. Izvješće Predsjednika o aktivnostima sindikata
3. Slobodna riječ

Budući nije bilo dopuna predloženom dnevnom redu, isti je prihvaćen, pa se moglo krenuti u raspravu po prvoj točki dnevnog reda.

STANJE NA TRASI:
I dalje imamo vrlo loše stanje pruge na pojedinim dijelovima tramvajske mreže. Vukovarska od Savske do Kruga u katastrofalnom stanju, a i dijelovi pruge u N. Zagrebu, Savskoj, Zvonimirovoj i nakon saniranja u lošem su stanju. Morali smo pitati kada se očekuje saniranje kolosjeka linije 8 u Zapruđu, kao i križanje Draškovićeve i Branimirove u smjeru Aut. kolodvora.

SKRETNICE:
Upozorili smo kako su problemi sa skretničkim postrojenjima obično prisutni na jednim te istim skretnicama, a kritične točke su trg B. Jelačića, Draškovićeva prema Vlaškoj, Kvaternikov trg obe skretnice, te Ilica kod Austrijske u smjeru TBJJ.
Na pobrojane probleme osvrt je napravio Izvršni direktor g. Uglik te rekao kako i dalje za renoviranje pruge nema ugovora, kao i problem osiguravanja potrebitog novca za radove.

SEMAFORSKA REGULACIJA:
Naglasili smo kako ne bi bilo loše poraditi na sinkronizaciji semafora na cijeloj tramvajskoj mreži, a posebice na dijelu kroz N. Zagreb, na dijelu Vukovarske od Držićeve do Žitnjaka, pa i dio Maksimirske od Kvatrića do Dubrave ( posebice zbog sve većeg broja pješačkih semafora). Semaforska regulacija kod S. Mosta nakon ugradnje petlje u semaforski blok nije zadovoljavajuća, što se poduzima u tom pravcu. 
Procjene oko ugradnje petlje u semaforski blok kod S. Mosta su još u povojima, u jednom dijelu regulacije smo dobili pozitivan efekt, no morat će mo još pratiti rad semafora i skretnice kako bi smo mogli dati konačno mišljenje, rekao je g. Knežević iz Odjela za sigurnost prometa pri Centru.

AUTOBUSNI PODSUSTAV:
Naglašen je veliki problem naplate voznih karata koji se pojavio od naputka kojim je ulazak u autobuse isključivo na prva vrata. Također se vozači autobusa susreću s problemom negodovanja putnika zbog bahatog ulaska u vozila pripadnika Romske populacije koji kažu kako su oni socijalni slučajevi i da oni ne moraju plaćati prijevoz, a k tome ne posjeduju nikakve iskaznice koje to potvrđuju.
Mišljenja smo kako nema dovoljne edukacije putnika o provedbi naputka za korisnike naših usluga kada je u pitanju ulazak u autobuse isključivo na prva vrata. Isto tako se događa da srednjoškolci na silu otvaraju pojedina vrata na vozilima kako bi što prije izašli iz autobusa.
Upućen je i prijedlog upravi za ugradnju dodatnog validatora s lijeve strane, a zbog bržeg ulaska putnika u vozilo. Također vozači nisu sigurni da li mogu u slučaju neplaćanja vozne karte zaustaviti vozilo i pozvati policiju.
Odgovore na ova pitanja i probleme osvrt je napravila zamjenica direktora gđa. Lj. Žgela koja kaže da većina putnika posjeduje voznu kartu, te da se zbog napada ili ometanja vozača u obavljanju posla može zatražiti intervencija policije, ali da u pravilniku nigdje ne stoji da zbog ne plaćanja vozne karte vozač treba pozvati policiju. U kontekstu s ovom problematikom naglasila je kako se priprema zapošljavanje još jednog broja kontrolora karata koji bi trebali olakšati posao i samim vozačima autobusa. A kada je u pitanju edukacija putnika pominje kako se itekako radi u tom smjeru i kroz ZET i službe Holdinga.

VOZNO VRIJEME-CENTAR:
Na većini tramvajskih linija vozno vrijeme je možemo reći zadovoljavajuće, ali molimo službu za planiranje voznog vremena da usklade vrijeme na toplomjerima po pojedinim segmentima na trasi, kako se ne bi događalo da primjerice linija 14. od polaska iz Zapruđa do Draškovićeve po Atronu kasnimo po nekoliko minuta, a onda od Draškovićeve do Mihaljevca budemo po Atronu i po 5-6 minuta u fori. Upravo zbog toga se događa da vozači kreću iz Zapruđa ranije po par minuta, što je držim apsolutno nepotrebno.
Isto tako bi smo istu službu zamolili da ukoliko je moguće pokušaju pri planiranju voznog vremena izbjeći polaske u isto vrijeme dva ili više tramvajskih vlakova s polaznih terminala, kako bi smo izbjegli neugodnosti kojima smo u zadnje vrijeme izloženi od strane korisnika naših usluga. U autobusnom podsustavu na većini linija bi trebalo popraviti vozna vremena upravo zbog provedbe naputka o ulasku na prva vrata i kontrole voznih karata.

Uključivši se u raspravu osvrt na problematiku napravio je i predsjednik sindikata g. A. Jelić koji ističe kako vozači imaju pravo pozvati policiju i zaustaviti vozilo ukoliko putnik ne plati voznu kartu i takovim radnjama vrši pritisak na vozača, jer još uvijek imamo važeće Pravilnike o obavljanju službe na autobusima i tramvajima kojima je to regulirano. Kada je u pitanju ulazak putnika u vozila s kućnim ljubimcima grad Zagreb je donio Uredbu kojom je to regulirano, pa su za taj dio oni odgovorni i trebaju pronaći model za provedbu.
Vozačima poručuje kako ne moraju u promet izlaziti s neispravnim autobusima i tramvajima, a neispravna vozila obvezno treba povlačiti za spremišta, kako bi smo izbjegli neželjene posljedice. Budući su na autobusu vozna vremena prekratka ističe kako vozači autobusa imaju pravo na početno-krajnjim terminalima zaključati vozilo te obaviti fiziološke potrebe.
Također napominje kako se vrše određene provjere za moguću korekciju službenih kola, a uskoro očekuje i otvaranje restorana prehrane u pogonu Dubrava. U tijeku je reorganizacija podružnice ZET, a o tome više nakon završenih pregovora s Upravom.

POGON DUBRAVA:
Ne možemo a ne pomenuti zahtjev za asfaltiranje staza u našem pogonu, a imamo informaciju da niti ovu godinu nisu osigurana sredstva za izradu istih, bez obzira što prednjačimo po ozljedama na radu i u 2013. godini (APD- 15 ozljeda i TPD 9 ozljeda) od čega na samom radnom mjestu APD 11 ozljeda, a TPD 8 ozljeda.

VOZAČI:
Raspoređuje se vrlo mali broj vozača u pričuvu, a imamo slučaj da se vozače premješta u kontrolu karata, na autobus i invalidna vozila, pa se onda vozači pozivaju sa slobodnih dana u službu, kako bi se mogao ostvariti planirani vozni red.

SERVIS-VOZILA:
Interesira nas što je s projektom klimatiziranja vozačkog prostora na 20. ČKD kola o kojem se dogovaralo? Jesu li NT kompletirani sa zaštitnim poklopcima (suknjicama) i zašto su skidane suknjice s naših tramvaja da bi se kompletirali NT u pogonu Trešnjevka.
Budući se Končaru održavanje niskopodnih tramvaja plaća po prijeđenom kilometru od početka ove godine suočeni smo s reduciranim brojem izlazaka novih tramvaja u promet, stoga nas interesira koeficijent ispravnosti istih, kao i koeficijent ispravnosti ČKD kola koja se svakodnevno zbog raznih kvarova povlače na zamjenu.
Velik dio autobusa nema ispravan klima uređaj, a niti prozori se ne daju otvoriti, pa niti oni krovni, a ventilacijske cijevi su potrgane i neispravne kao i usmjerivači zraka i filtri klima uređaja.
U raspravu se uključio Izvršni direktor g. S. Smolčić te rekao kako je od ove godine uveden rigorozniji inspekcijski nadzor nad čišćenjem klimatizacijkih uređaja, te zamjene i čišćenja filtera, kao i dsezinfekcije ventilacijskih cijevi.

PRIJEDLOG:
Na liniju 8 bi bilo dobro ako već govorimo o racionalizaciji i uštedama, uključiti KT-4 kola u promet, jer za vozila s prikolicom nema apsolutne potrebe.
Za ovakovih umjerenih proljetnih, a ubuduće i jesenskih temperatura bilo bi dobro isključiti klima uređaj u putničkom prostoru na niskopodnim tramvajima, a zbog prozračnosti otvarati prozore.

ATRON:
I dalje nema niti govora o mogućnosti aktiviranja drugog kanala za nesmetanu komunikaciju s vozačima. Veliki dio displeja na Atronu skoro je pa nevidljiv zbog horizontalnih linija, koje su očito nastale zbog nekvalitetnog održavanja.
Razina čujnosti od vozila do vozila nije ista bez obzira na istu razinu podešenosti zvuka, a vozači i dalje ne mogu kontrolirati čujnost.

U daljnjoj raspravi i odgovorima na pitanja tako smo mogli čuti od g. Poljaka šefa servisa u Dubravi da se radi na pripremi klima uređaja na KT- 4kolima, kao i o ugradnji klima u ČKD kola, a da se u promet uključuje veći broj ČKD kola zbog uštede. Izvršni direktor za autobusnu tehniku također ističe kako se na autobusima postavljaju el. blokade brzine na 55 km/h i bilježi se aktualno stanje.

Pitanja članstva bila su još i o spojevima noćnih tramvajskih linija sa službenim busevima, zatim podjeli linija između pogona Trešnjevke i Dubrave zbog nepotrebnih nultih kilometara, uspostave novog programa disponent, kao i povlačenju tramvaja za spremište zbog neispravnog klima uređaja u vozačkom prostoru.
Također je istaknut problem povećanog napada na vozače autobusa posebice na terminalu Kvaternikov trg.
Predsjednik sindikata na kraju je još istaknuo kako vozači obvezno trebaju upisivati primjedbe i nedostatke na vozilima te ih proslijediti rukovoditeljima, šefovima, a u konačnici i sindikatu kako bi problematika bila rješavana. Za bilo koju konfliktnu situaciju treba pisati izvješće kako bi o svim tim stvarima ostao pisani trag.

 

Sastanak dovršen u 15 sati 05 minuta.

 

PREDSJEDNIK IO AP I TP DUBRAVA
Ivica Dumenčić i Zoran Vidović

 

 

Vozači ZET-a skupili su donacije za 150 obitelji

Foto: Zagrebancija

Vozači ZET-a već četvrtu godinu skupljaju hranu, odjeću, školski pribor i namještaj za one slabijeg imovinskog stanja u istočnoj Slavoniji

U vremenu kada ne voze tramvaje ili ih ne viđamo za volanom jedne od zagrebačkih autobusnih linija, vozači ZET-a su odlučili pomagati potrebitima. Tako su pred sam Uskrs napunili kombi prehrambenim namirnicama koje će blagdane uljepšati za čak 150 obitelji iz istočne Slavonije.

Opširnije...

Aktivnosti sindikata do 17.04.2014.

14.04.2014. održan je zajednički sastanak IO AP i TP Dubrava sa predstavnicima Uprave podružnice. Na sastanku je uz nazočnost velikog broja članova Sindikata, te predstavnike Izvršnih odbora ispred Uprave nazočila zamjenica Direktora Ljuba Žgela, Izvršni direktori Miličević, Uglik i Smolčić, rukovoditelji pogona Butković i Kočet , šefovi Jakić, Poljak i Pavković, predstavnici centra iz odjela za planiranje voznog reda, te dopredsjednik Sindikata za tramvajski podsustav Nikolić i predsjednik Jelić. Otvorene su mnoge teme oko problema s kojima se susreću vozači autobusa i tramvaja te radnici u servisima u Dubravi. I dalje je glavna tema kako osigurati nesmetan rad vozača autobusa pri naplati i pregledu karata, službena kola iz Ivanje reke i drugo.

Opširnije...

Prigodni darovi povodom Uskrsa

Prigodni darovi za Uskrs

Dana 17.04.2014. od ranog jutra do kasnih večernjih sati, u pogonima svih podružnica Sindikat vozača i prometnih radnika ZET Zagreb dijelit će svojim članovima prigodne uskršnje darove.

Darovi (šunkice i jaja) osigurani su odlukom Upravnog vijeća za sve članove Sindikata.

Opširnije...

Posjetili smo kolegicu Ružicu Kronštajn

Zoran Maslač ispred Izvršnog odbora TP Trešnjevka i Sindikata bio je  u posjeti oboljeloj kolegici i prenosimo njegove dojmove :
Poštovani danas oko podne sam obišao našu vozačicu tram sl. br. 858 kolegicu Ružicu Kronštajn koja je 43 pune godine u Zetu ali nažalost zahvatila je ta teška i opaka bolest čije je i ime teško izgovoriti RAK nepita ni koga ni gdje.

Opširnije...

Zapisnik sa sastanka IO Centar 09.04.2014.

Sastanak IO- Centara za nadzor i upravljanje prometom

ZAPISNIK

Sa redovnog sastanka održanog. 09.04.2014. (srijeda) u prostorijama Centra za nadzor i upravljanje prometom sa početkom u 12h.

Sastanku su prisustvovali:

1. Pero Marčić - predsjednik SVPR ZET IO Centar
2. Anto Jelić - predsjednik USVPRH
3. Robert Nikolić - potpredsjednik USVPRH TP
4. Zoran Vidović - predsjednik SVPR ZET IO TP Dubrava
5. Stjepan Tokić - rukovoditelj Centra za promet ZET-a
6. Alen Bašić - šef Centra za promet Zet-a
7. Dejan Vulić - član IO Centar
8. Šimo Jurić - član IO Centar
9. Drago Jambrović - član IO Centar


Sastanak je vodio predsjednik IO Centara za nadzor i upravljanje prometom, Pero Marčić i predložio slijedeće:

DNEVNI RED

1. Aktualna problematika

2. Razno

RASPRAVA

g.Pero Marčić

Na početku rasprave pozdravio je sve prisutne i zahvalio se na odazivu. Zatim je pročitao dnevni red, koji je jednoglasno prihvaćen. Uslijedilo je usvajanje zapisnika sa sastanka održanog 12.02..2014. (srijeda) u prostorijama Centra za nadzor i upravljanje prometom.
Raspravu je započeo Swot analizom Centra za nadzor i i upravljanje prometom koju je predočio prisutnima kroz snage, slabosti, prilike i prijetnje. Kroz snage je istaknuo veliki broj visokoobrazovanog i visokostručnog kadra u podružnici u odnosu na ZET. Motiviranost novog rukovoditelja i otvorenosti prema svima jednako. Komunikacija na visokom nivou, kako sa djelatnicima tako i sa korisnicima usluge prijevoza . Veliki broj članova i predstavnika u sindikatu sa kontinuitetom rada. Kroz prilike vidi uključenje svakog zaposlenog u više procesa rada, dobra komunikacija sa rukovoditeljem i šefovima Centra, Nakon vraćanja osmjeha na lica djelatnika nastojati motivirati ih za rad. Slabosti su: nedostatak kadrova,šumovi u komunikaciji i presporo donošenje odluka na relaciji izvršnog- rukovodećeg kadra i djelatnika. Nejasna pravila kod kadroviranja i vrednovanja rada, kao i donošenje nekih odluka mimo struke. I na kraju prijetnje su: odljev kadrova ,opće stanje u društvu(depresija), nova organizacija iščekivanje i neizvjesnost, kao i ne uvažavanje struke i stručnog kadra.

Kroz raspravu usuglašeni su stavovi o otvorenim pitanjima:

1. Povlačenje prijedloga o uvođenju evidencijskih lista vozača na terminalima prilikom javljanja na službu iz razloga nepopunjenosti nekih terminala službama kontrolora otpremnika.
2. I dalje je nedostatak kadrova i akumuliranje prekovremenih sati.
3. Neispravnosti u sustavu ATRON na kojima se konstantno radi.
4. Informacija o nastupu slijedeće tarifne zone putem razglasa u vozilu u fazi je realizacije.
5. Telefonski brojevi u prometnom centru su ažurirani.
6. Baterije za motorole u postupku su nabave.
7. U tijeku je dolazak pet vozača tramvaja u Centar za popunjavanje kadrova. A kako se budu otvarale mogućnosti uslijedit će i popunjavanje u AP iz vozačkog kadra.
8. Oglasna ploča u Centru ustupljena je sindikatu na korištenje.
9. Puna podrška u radu upućena je novom rukovoditelju Centra g, Stjepanu Tokiću od kojeg se očekuje uvažavanje i nastavak suradnje sa sindikatom.
10. Dogovorena je modifikacija sustava ¨Jedan displej više stajališnih točaka¨ ,time bi vozila bez pogrešaka puta kretala sa terminala.

Nastavila se rasprava po točkama dnevnog reda. Što se tiče pregleda i naplate karata a u cilju zaštite vozača čekaju se odluke i upute od poslodavca. I dalje su pravila postupanja nejasna. Pitanje čajne kuhinje u Centru je otvoreno tako da se situacija snima i vidjet će se što se može staviti u funkciju u čajnoj kuhinji po pitanju zaštite na radu. Povremeno reduciranje pojedinih službi prometno kontrolnog osoblja vršit će se na najmanje opterećenim službama dok ne dođu novi kadrovi.Za sada se to primjenjuje na službe u noćnoj smjeni subotom i nedjeljom kako se ne bi remetio turnus.
Što se tiče prijedloga nove organizacije pozvani su sindikati kao socijalni partneri poslodavca da daju prijedloge o kojima će se raspravljati uz mogućnost uvažavanja konstruktivnih prijedloga.

Zaključak je na kraju rasprave da i dalje ostaju otvorena pitanja koja treba rješavati a to su:

1. Nedostupna je i dalje radijska veza na lokaciji Ilica – Frankopanska.
2. Kartice kontrolora treba plastificirati,a kojom se kontrolor identificira kod prometnih nezgoda.
3. Dostava listi rasporeda kola u TP Dubrava elektroničkim putem još nije u funkciji.
4. Prekratko vrijeme izlaza linije 12 i 9 iz spremišta Trešnjevka.
5. Preklapanje polazaka linija 4 i 12 iz Dubca.
6. Rješavanje telefona u prometnom centru u fazi je realizacije . Čeka se odgovor na upit.
7. Otvaranje dvaju vrata istovremeno na ulazu u Centar i dalje je upitno s aspekta sigurnosti.

g.Pero Marčić

Nakon iscrpne rasprave, zahvalio se nazočnima. Sastanak je završen u 14:20 h.

Predsjednik IO Centara za nadzor i upravljanje prometom
Pero Marčić

Aktivnosti sindikata do 10.04.2014.

7.4.2014 u prostorijama ZGH održan je sastanak predstavnika Uprave sa predstavnicima sindikata koji djeluju u ZGH. Kako je Uprav ZGH dala prijedlog nove organizacije sa katalogom radnih mjesta koja se mora usuglasiti sa sindikatima, Uprava je zatražila da se postigne sporazum da reprezentativni sindikati koji djeluju u podružnicama pregovaraju isključivo za svoju podružnicu, što je bio i prijedlog sindikata na nedavnom zajedničkom sastanku.

Opširnije...

Aktivnosti sindikata do 03.04.2014.

31.03 u prostoriji stručne knjižnice održan je sastanak sindikata sa Upravom podružnice ZET-a, na kojem je Uprava dala prijedlog nove organizacije podružnice Zagrebački električni tramvaj s katalogom radnih mjesta. Sindikati su zaprimili prijedlog nove organizacije, te će na istu dati svoje prijedloge kako bi postigli suglasje oko navedenog prijedloga. Cilj nove organizacije je efikasnost u organizaciji poslovanja i ispravljanje dosadašnjih uočenih nelogičnosti u pojedinim poslovnim područjima. Sindikat vozača i prometnih radnika podržava prijedlog izdvajanja podružnice Zagrebački električni tramvaj kao samostalno društvo u vlasništvu grada. Dobivanjem pravne osobnosti podružnice smatramo da bi mogli puno brže i kvalitetnije rješavati probleme s kojima se susrećemo jer je već do danas iz podružnice uz stimulativne otpremnine otišlo oko 440 radnika. Sindikat vozača i prometnih radnika podržava svaki konstruktivan prijedlog koji ima za cilj bolju i pravedniju organizaciju poslova i sukladno time i prava iz tog naslova.

Neshvatljivo je da si pojedini prometnici u centru daju za pravo da ne pozovu policiju na zahtjev vozača kada dođe do konfliktne situacije između vozača i putnika koji neće platit kartu. Sindikat vozača i prometnih radnika će protiv takvih neodgovornih pojedinaca pokrenuti sudski spor zbog ugrožavanja sigurnosti vozača i zatražiti pokretanje postupka otkazivanja Ugovora o radu.

Nakon obilaska restorana u Podsusedu i Dubravi vidljivo je da su isti kvalitetno uređeni i pripremljeni za otvaranje te se čeka dolazak sanitarne kontrole koja bi potvrdila potrebite higijenske uvjete i omogućila puštanje u rad restorana.

Danas u 12 sati će biti održana sjednica Upravnog vijeća na kojoj će se zauzeti stav oko aktualnih događanja u ZG Holdingu i podružnici ZET, te zaštiti interesa članova Sindikata.

Sastanak IO Centar održati će se 9.4. u 12 sati u prostorijama centra.

Zajednički sastanak IO AP i TP Dubrava planiran je za 14.04.u 12 sati u prostorijama iznad tramvajskog servisa u Dubravi. Dolazak članova IO je obvezan a službe će biti prilagođene. Svi predviđeni sastanci su otvorenog tipa i poziva se članstvo da dođe na sastanke i svojim prijedlozima aktivno sudjeluje u radu Sindikata.

U organizaciji Sindikata vozača i prometnih radnika i ove godine će se održati tradicionalni uskršnji turnir u šahu. Turnir će biti održan 12.4. u testirnici ispod ambulante s početkom u 9.00 sati.

 

Osigurali smo vrlo povoljno karte za Tuheljske toplice, odrasli 40 a djeca 25 kn, dok su iste u Tuheljskim toplicama u prodaji po cijeni od 60 kn radnim danom, 70 kn vikendom te za djecu 35 radnim danom a 45 vikendom.

Vrlo povoljno ljetovanje u Veloj luci, dvanaest dana 2640 kn puni pansion. Uvjete ljetovanja i način plaćanja u tajništvu Sindikata.

Iz grupacije EUROHERC u čijem je sastavu i SUNCE osiguranje stigla je puno povoljnija ponuda o obveznom osiguranju a detalje o pogodnostima možete dobiti u tajništvu gdje se i izrađuju police osiguranja.

Član Sindikata koji želi obaviti tehnički na drugim mjestima može uzeti pozajmicu od 1000 kn na više obroka.

Croatia dopunsko zdravstveno osiguranje možete sklopiti odmah po cijeni od 70 kn s istim pravima kao i HZZO. Potpisivanjem obrasca u tajništvu našeg sindikata raskidate dosadašnje osiguranje i odmah dobivate puno povoljnije Croatia dopunsko zdravstveno osiguranje sa potpuno istim pravima kao i HZZO plus B lijekovi.

Omogućena je kupovina u trgovinama Perutnina Ptuj uz popust 10% uz predočenje članske iskaznice sindikata.

Sindikat vozača i prometnih radnika donosi odluku da se pozajmica od 3000 kn može vraćati u 5 obroka. Isplate pozajmica će biti dva puta u tijeku mjeseca (četvrtak) a upisi za pozajmice će biti zaprimljeni najkasnije dva dana prije isplate. Pozajmica se može ostvariti jednom u godini izuzev teže bolesti, nabavke lijekova i pomagala i sličnih situacija a koje budu procijenjene opravdanim razlogom.

Donesena je odluka da se članu sindikata kome umre član uže obitelji uz nepovratnu pomoć koju ostvaruje sukladno Pravilniku o raspodjeli sredstava omogući i pozajmica od 5000 kn unaprijed,kako bi se istom pomoglo oko organizacije sprovoda.

Članovima sindikata omogućen je tehnički pregled za osobna vozila na osam rata u stanici za tehnički pregled u Zaprešiću. Dodatne informacije u tajništvu.

Progreso grupa posreduje kod dizanja i refinanciranja nenamjenskih, stambenih i hipotekarnih kredita svih banaka na jednom mjestu. BAMT Mače – kupovina na 50 rata za članove i 40 rata za ostale; Trgovina Pivka –  prodaja na 4 rate; Mesnica Bajić na Ljubljanici – do 3 rate; Očna optika Aralica i Monokl – do 5 rata; Borovo – kupovina obuće na 3 rate,  za članove 5% popusta; Auto-škola Drvinje i auto-škola Bolid u Sesvetama – na 10 rata; potvrde o kreditnoj sposobnosti od 8- 14 sati u tajništvu sindikata, informacije na tel. 365-151.

Obavijest članovima

Obavijest regres

Po sudskom nalogu i u ovom mjesecu isplaćena je razlika regresa za 2011 g. za jedan dio članova kojima je postupak utuženja riješen.
No pri isplati je došlo do pogreške (po dobijenoj informaciji iz službe za obračun plaća) pa se u platnoj listi u "odbicima" oduzela zatezna kamata koju je radnik trebao dobiti pod napisom "odvjetnici, zagrebački holding d.o.o."

Opširnije...

Izvješće sa II. sastanka I.O.P.T. Trešnjevaka

IO PT Trešnjevka

Nazočni članovi Izvršnog odbora: Kalijana Dukić, Željko Nikolić, Zoran Marković, Josip Delišimunović, Josip Radman, Ivan Jozić, Mato Rajkovača i Zoran Maslać.

Članovi Upravnog vijeća: Darko Koščica i Vlado Jozić

Povjerenik zaštite na radu: Nenad Miljković

DNEVNI RED:
1. Tekuća Problematika
2. Razno

Opširnije...

Kako pristupiti?

Prema Statutu USVPRH svaki član Sindikata ima pravo:

  • sudjelovati u sindikalnom radu i aktivnostima,
  • birati i biti biran u sindikalna tijela, osim onih tijela u koja se član imenuje,
  • biti izvješćivan glede aktivnosti i odluka sindikalnih tijela putem svoje povjerenika.
  • inicirati aktivnost, davati prijedloge vezane za rad i programske ciljeve,
  • pravnu i materijalnu pomoć sukladno odredbama ovog Statuta.

Za pristupanje u članstvio sindikata potrebno je ispuniti pristupnicu pripadajućem sindikatu.

FB USVPRH

FB SVPR ZET

FB SVPR Autotrolej Rijeka