Sindikalne športske igre povodom Dana sindikata
- Detalji
- Kreirano: 17. 05. 2017.

UDRUGA Sindikata vozača i prometnih radnika Hrvatske, organizira sindikalne športske igre u povodu DANA SINDIKATA VOZAČA I PROMETNIH RADNIKA ZET- Zagreb.
UDRUGA Sindikata vozača i prometnih radnika Hrvatske, organizira sindikalne športske igre u povodu DANA SINDIKATA VOZAČA I PROMETNIH RADNIKA ZET- Zagreb.
Unatoč zahtjevu za otvaranje kolektivnog pregovaranja, upućenog od strane Pregovaračkog odbora sindikata koji djeluju u ZGH, Uprava ZGH nije našla za shodno dati bilo kakav odgovor. Nerazumno ponašanje Uprave Zagrebačkog holdinga još više pogoršava i ovako teško narušen socijalni dijalog Sindikata i Uprave, koji je trenutno na najmanjoj mogućoj razini. Pregovarački odbor sindikata je odlučio uputiti dopis gradonačelniku Grada Zagreba.
Nakon što je isteklo vrijeme koje su sindikati dali Upravi Zagrebačkog holdinga da se očituje o zahtjevu Pregovaračkog odbora sindikata u kojem se traži otvaranje pregovora i u kojem nije bilo reakcije sa druge strane, sindikati u ZGH poduzimaju daljnje aktivnosti. U prostorima sindikata u ZET-u, 9. svibnja 2017.g. , održan je sastanak Pregovaračkog odbora sindikata. Na sastanku je izraženo nezadovoljstvo odnosom Uprave prema sindikatima kao socijalnim partnerima i samovolja koju pokušava provesti sadašnja Uprava ZGH. Ne rješavanjem čl.71.TKU-a, blokira se dovršenje i primjena Nove organizacije, što nikome nije u interesu. Iz takvoga ponašanja Uprave ZGH, podružnica ZET-a nema rukovoditelja poslovnog područja promet (direktor za promet), osobe koje su postavljenje na pozicije iznad voditelja poslovnih jedinica, nemaju rješenja više od dvije godine i mnogi drugi nisu dobili pripadajuća rješenja sukladno trenutnom obavljanju poslova. Iz vrlo neodgovornog ponašanja Uprave ZGH prema sindikatima i radnicima upućen je dopis gradonačelniku Grada Zagreba Milanu Bandiću:
„Poštovani,
Dana 5.4.2017.g. Upravi ZGH smo uputili zahtjev za otvaranjem kolektivnih pregovora o izmjenama pojedinih odredbi kolektivnog ugovora. Do ovoga trenutka nismo dobili službeni odgovor u s vezi našeg zahtjeva, što smatramo nepoštivanje sindikata kao socijalnih partnera. Zbog svega gore navedenog od Vas, kao Predsjednika pregovaračkog odbora poslodavca, tražimo da žurno sazovete sastanak pregovaračkih odbora sindikata i poslodavca, kako bi riješili niz otvorenih pitanja kroz kolektivno pregovaranje, sukladno zakonskim odredbama. U slučaju daljnjeg nepoštivanja socijalnih partnera-sindikata, te izbjegavanja opravdanih zahtjeva za kolektivnim pregovorima, sindikati će biti primorani poduzeti sve zakonom predviđene aktivnosti, što bi moglo imati utjecaja na predstojeće lokalne izbore“
stoji u dopisu pregovaračkog odbora sindikata.
Temeljem zahtjeva Sindikata vozača i prometnih radnika za modernizacijom voznog parka u autobusnom podsustavu i u dogovoru sa voditeljicom podružnice Ljubom Žgelom, koja je planom poslovanja za 2017.g. osigurala sredstva za nabavku 19 novih autobusa, krenula je isporuka prvih autobusa. U podružnicu ZET-a su stigla četiri IVECO solo autobusa za školski prijevoz. Nakon provjera sukladno postavljenim uvjetima i registraciji dva će biti u garaži Podsused a dva u Dubravi. Ugovor je potpisan i uskoro bi u podružnici ZET-a trebali biti svi 19 predviđenih autobusa. Po Ugovoru se treba u vrlo kratkom vremenskom periodu isporučiti i preostalih 15 autobusa i to deset zglobnih MAN-ova i pet solo autobusa IVECO. Solo autobusi će biti korišteni i u prijevozu putnika. Sindikat vozača i prometnih radnika nastoji postići dogovor sa voditeljicom podružnice ZET-a Ljubom Žgelom i gradonačelnikom Grada Zagreba Milanom Bandićem o sustavnom i redovitom obnavljanju voznog parka, autobusnog i tramvajskog podsustava.
Održan je sastanak predsjednika Sindikata vozača i prometnih radnika sa voditeljicom ekonomsko financijskog odjela Željkom Mesic, voditeljicom komercijale Boženom Cvek i šefom odsjeka skladišta i transportnih poslova Draženkom Hlupićem, na temu problema oko zaduživanja službene odjeće. Neshvatljivo je da vozači moraju dolaziti više puta u skladište i uvijek ista priča, službene odjeće nema. Sindikat vozača i prometnih radnika neće dopustiti da oni koji nisu sposobni raditi svoj posao i dalje to rade. Postignut je dogovor da se u svim pogonima objavi lista sa terminima zaduženja, te da se objavi koje i u kojim veličinama ima službene odjeće. Kako je nastao veliki problem u kašnjenju polo majica zatraženo je i dogovoreno da se već u početku osmog mjeseca krene sa objavom natječaja za zimsku službenu odjeću i vrši isprobavanje veličinskih brojeva, kako bi vozači mogli na vrijeme i u cijelosti dobiti službenu odjeću. Pojedinci u skladištu se ponašaju vrlo nekorektno prema vozačima u zaduženju i to nećemo dopustiti.
Održan je sastanak predsjednika Sindikata vozača i prometnih radnika sa voditeljicom ekonomsko financijskog odjela Željkom Mesic, voditeljicom komercijale Boženom Cvek i šefom odsjeka skladišta i transportnih poslova Draženkom Hlupićem, na temu problema oko zaduživanja službene odjeće. Neshvatljivo je da vozači moraju dolaziti više puta u skladište i uvijek ista priča, službene odjeće nema. Sindikat vozača i prometnih radnika neće dopustiti da oni koji nisu sposobni raditi svoj posao i dalje to rade. Postignut je dogovor da se u svim pogonima objavi lista sa terminima zaduženja, te da se objavi koje i u kojim veličinama ima službene odjeće. Kako je nastao veliki problem u kašnjenju polo majica zatraženo je i dogovoreno da se već u početku osmog mjeseca krene sa objavom natječaja za zimsku službenu odjeću i vrši isprobavanje veličinskih brojeva, kako bi vozači mogli na vrijeme i u cijelosti dobiti službenu odjeću. Pojedinci u skladištu se ponašaju vrlo nekorektno prema vozačima u zaduženju i to nećemo dopustiti.
Dana 9.5.2017.g. održan je sastanak Predsjedništva sindikata vozača i prometnih radnika. Na sastanku su bili članovi predsjedništva: Batina, Vidović, Ribić, Jozić, Štaba, Grgić i Jelić. Donesena je odluka da se športske igre održe 9. i 10. lipnja 2017.g. a Skupština sindikata 14.6.2017.g. u „Malom raju“. Zatražen je sastanak Predsjedništva SVPRZZ proširenog predsjednicima IO sa voditeljicom podružnice i svim voditeljima poslovnih odjela, kako bi ozbiljno pristupili rješavanju nagomilanih problema. Problem voznih vremena u autobusnom podsustavu, okretište Dubec, slabo i nekvalitetno održavanje autobusa i tramvaja, manjak radnika svih struktura, nedostatak zaštitne opreme, odjeće i obuće su problemi koji se ne mogu i ne smiju nikako stavljati u drugi plan.
Sindikat vozača i prometnih radnika je uputio dopis gradonačelniku Grada Zagreba Milanu Bandiću u kojem se traži nastavak i realizacija zaključaka sa održanog „Okruglog stola“ na temu kako povećati sigurnost vozača i kontrolora ZET-a? Nastavno na zahtjev Sindikata, održan je sastanak predsjednika Sindikata Jelića sa Pročelnicom Mirkom Jozić i suradnicima, te voditeljicom podružnice ZET-a Ljubom Žgelom. Sindikat je predložio pet točaka u svom zahtjevu i iste su napokon prihvaćene, te će biti upućene prema Upravi ZGH na realizaciju. Sastanak je održan 10.5.2017.g. u poglavarstvu Grada Zagreba. Detaljniju informaciju o sastanku i zaključku uskoro.
Dana 9.6.2017.g.u 11.h. u hotelu Dubrovnik, održati će se izborni Sabor Hrvatske udruge radničkih sindikata. Na Saboru će biti i sabornici iz USVPRH sa devet mandata. Iz Sindikata vozača i prometnih radnika su sabornici: Batina, Vidović, Jozić i Jelić, dok je na listi za nadzornu komisiju predložen Stipan Ribić. Očekujemo aktivno sudjelovanje u kreiranju sindikalne politike HURS-a.
detaljne informacije u tajništvu na tel. 3651-516 i 517, te na web i facebook stranici
Sada je već svima jasno da Uprava zagrebačkog holdinga ignorira zahtjeve sindikata koji djeluju u ZGH i odugovlači ili izbjegava započeti kolektivno pregovaranje. Sindikati su očekivali otvaranje pregovora od strane Uprave , no ništa od toga. Nakon što nismo dobili nikakav prijedlog, sindikati su na sastanku 5.4.2017.g donijeli odluku i zatražili otvaranje pregovora o izmjenama čl. 69. i čl. 71. TKU-a za radnike Zagrebačkog holdinga, d.o.o. No uprava ZGH se oglušila i na taj zahtjev i time pokazala da ne uvažava sindikate kao partnere.
I ponovo puni pogodak!!!! Zato s pravom i govorimo da smo najveći i najmoćnini Sindikat, kako u ZET-u, tako i u ZG Holdingu pa i u gradu Zagrebu.
Sindikat vozača i prometnih radnika ZET- Zagreb u suradnji s Gradskim uredom za zdravstvo i Nastavnim zavodom za javno zdravstvo dr. Andrija Štampar organizirao je 21.04.2017. u pogonu Dubrava besplatan mamografski pregled za radnice ZET-a u okviru Programa preventivne mobilne mamografije.
Ovdje možete pročitati zapisnike sa sastanaka Pregovaračkog odbora sindikata sa Upravom ZGH i ZET Zagreb održane 10.02. i 22.03.2017.
Uprava Zagrebačkog holdinga je po tko zna koji put, sindikatima uputila Prijedlog Pravilnika o organizaciji Zagrebačkog holdinga, d.o.o.- podružnice Zagrebački električni tramvaj u kojem traži očitovanje sindikata.
Pa zar Uprava ZGH nema ozbiljnijeg posla, nego svako malo izradi novi Prijedlog organizacije? Dok se problemi gomilaju, nemamo dovoljno radnika, autobusi i tramvaji se sve slabije održavaju, nedostaje rezervnih dijelova, opreme, zaštitne odjeće i obuće, higijenskih i zaštitnih sredstava, radnika je sve manje a posao isti ili je povećan i ništa se konkretno ne poduzima u rješavanju problema, Upravi ZGH je važno da se pišu prijedlozi pravilnika ne bi li se na bilo koji način uzelo radnicima.
Ima li uopće kraja tomu?
Pregovarački odbor sindikata je zatražio sastanak sa Upravom ZGH, kako bi iznijeli razloge zbog kojih se traži izmjena čl. 71. KTU-a.
Na sastanku su ispred Uprave bili nazočni Marko Mikulić, Željka Šurbek Deduš i Ljuba Žgela, dok je ispred Sindikata nazočio Pregovarački odbor sindikata u cijelosti.
Od Uprave je zatraženo da pozove sindikate na pregovore, kako bi kao socijalni partneri riješili anomalije u TKU.
Pregovarački odbor je dao na znanje da će zatražiti izmjenu čl. 69. TKU-a, jer je nužno, nakon rješenja čl. 71. TKU-a pristupiti i izmjeni osnovice za izračun plaće.
Troškovi života su znatno porasli, prosječna plaća u Gradu Zagrebu je veća za više od 2%, te pozitivno poslovanje i kreditni rejting ZGH, daju za pravo sindikatima da pokrenu postupak pregovora o povećanju plaća u ZGH.
Sindikat vozača i prometnih radnika je dobivanje pravomoćne presude osigurao zadržavanje prava radnika i kao vodeći sindikat u ZGH daje inicijativu o povećanju plaća.
Sedam sindikata koji djeluju u ZET-u zajednički ulažu napore kako bi riješili probleme s kojima se susreću radnici podružnice ZET-a i ZGH u cijelosti. Zajedničko djelovanje je jedino što jamči uspjeh i to su prepoznali i drugi sindikati u ZGH, te je održan sastanak Pregovaračkog odbora sindikata i članova Uprave na tu temu.
Pregovarački odbor sindikata je zatražio da Uprava ZGH pokrene postupak pregovora o izmjeni članka 71. TKU-a u periodu od osam dana. U slučaju da se ne pokrene postupak pregovora od strane Uprave ZGH, sindikati koji djeluju u ZGH će zatražiti pregovore o izmjeni članka 69. i čl. 71. TKU-a.
Sindikat vozača i prometnih radnika je daleko najbrojniji i najorganiziraniji Sindikat u podružnici ZET-a i u ZGH.
Zašto smo sve bliže broju od 1600 članova?
Odgovornost u vođenju Sindikata, poštivanje prava svakog člana i racionalno trošenje sindikalnih novaca je razlog prepoznatljivosti ovog Sindikata. Iz racionalnog poslovanja, članovima Sindikata su omogućena mnoga i daleko najpovoljnija socijalna davanja.
Sindikat danas ima preko 4 200 000,00 kn i iz toga se može omogućiti pozajmice od 5000 kn bez kamata na deset rata, 50% povrata sudskih troškova i kazni iz radnog odnosa, bolovanje nakon 6.mjeseci 500 kn, godinu 1000 kn i nakon dvije godine svaki mjesec po 1000 kn, te mnoga druga davanja.
Najvažnije je što brojnost sindikata znači i sigurnost radnika. Sigurnost na radnom mjestu i prava iz TKU-a. Ovako brojan Sindikat je trn u oku svima i sve čine da bi osporili prave i istinske sindikalne vrijednosti, da bi ogovaranjem i objedima na račun vodstva sindikata i sindikata uopće, zaustavili i spriječili daljnji porast broja članova.
No to im ne polazi za rukom, jer „djela govore više od riječi“.
Sindikat je samo onaj koji može svojim članovima platiti vrijeme provedeno u štrajku (ako bude štrajka) a mnogi to na žalost ne mogu !
Sindikat vozača i prometnih radnika je u suradnji sa GRADOM ZAGREBOM, Gradskim uredom za zdravstvo i Nastavnim zavodom za javno zdravstvo dr. Andrija Štampar, u okviru Programa preventivne mobilne mamografije organizirao besplatne preglede za radnice ZET-a.
Za navedene preglede vladala je iznimna zainteresiranost i već prvog dana objave broj od 30 mogućih pregleda je bio popunjen.
Kako bi osigurali mogućnost pregleda i radnicama koje nisu mogle isti obaviti zbog popunjenosti, uspjeli smo dogovoriti još dva pregleda mamografije. Prvi će biti 21.4. u Dubravi a drugi 28.4. na Trešnjevci od 9- 13 sati. Upisi za preglede mamografije vrše se u tajništvu sindikata.
Gost Sindikata vozača i prometnih radnika je bila zamjenica predsjednika gradske skupštine Grada Zagreba i potpredsjednica stranke rada i solidarnosti Jelena Pavičić Vukičević.
Razgovaralo se o stanju u ZET-u, ZGH i problemima s kojima se susreću radnici podružnice ZET-a. Dogovoreno je da Sindikat vozača i prometnih radnika organizira skup na kojem će biti nazočan i gradonačelnik Grada Zagreba i predsjednik stranke Rada i solidarnosti Milan Bandić. Na skupu će radnici ZET-a moći iznijeti probleme s kojima se svakodnevno susreću i postavljati pitanja od interesa za budućnost ZET-a, a time i svih radnika podružnice.
Povjerenstvo za odabir najpovoljnijeg ponuditelja za kupnju bonova- dara u naravi za Uskrs u sastavu Ante Harni, Darko Kleinberger, Davor Bućar i Anto Jelić, te od strane Uprave pet članova i temeljem konačni ponuda prihvaćen je Konzum kao najpovoljniji ponuđač.
Na obnovljenim ponudama između dva najbolja ponuđača Špar je ponudio 12,50 a Konzum 12,80% rabata . Iz gore navedenog prihvaćeno je od strane povjerenstva da bon za uskrs bude od KONZUMA !
Nakon održanog sastanka predstavnika Sindikata vozača i prometnih radnika sa voditeljem Odjela zaštite na radu na kojem je zatraženo da se provjeri čišćenje i zamjena filtera klima uređaja na tramvajima i autobusima, dezinfekcija vozačkog prostora, te nakon istoga da se u pisanoj formi dostavi odgovor u sindikat.
Sindikat traži da se sukladno Zakonu o zaštiti na radu u propisanom vremenu napravi kemijsko čišćenje vozačkih stolaca i da se redovito i svakodnevno vrši dezinfekcija vozačkog prostora.
Upućen je dopis da se zamijene filteri na uređajima za toplu i hladnu vodu na okretištima, jer je sukladno propisima o zaštiti zdravlja iste potrebno mijenjati svakih šest mjeseci. Zdravlje radnika podružnice ZET-a, svojim neradom nitko ne smije ugroziti.
Nakon neugodne situacije koja se dogodila prilikom predaje nađenih stvari, koje su izgubljene u vozilima ZET-a,dajemo pojašnjenje.
Prometnici, dispečeri, kontrolori i otpremnici nisu radnici nalaznog ureda i nemaju obvezu preuzimati nađene stvari od bilo koga.
Sindikat vozača i prometnih radnika traži da se u nalazni ured koji već postoji, postavi osoba koja će te poslove obavljati
Sindikat vozača i prometnih radnika uputio je zahtjev za smanjenje dvokratnih službi u tramvajskom podsustavu. U vrijeme nedostatnog broja vozača tramvaja, možda je bilo i opravdanog razloga za povećanje dvokratnih službi ali su te okolnosti prestale i tražimo da se broj dvokratnih službi smanji
Uskoro kreće realizacija zahtjeva u opremanju prostorije za razvrstače i uređenje sanitarnih čvorova i tuš kabina u tramvajskom servisu Dubrava<<
Nakon upućenog zahtjeva Sindikata vozača i prometnih radnika, riješene knjige vozila u PA Dubrava
Sastanak IO TP Dubrava je zakazan za 3.travnja 2017.g. u 12.h. Dolazak za članove IO je obvezan
Uskršnji šahovski turnir pod pokroviteljstvom Sindikata održati će se 1.4. 2017.g od 9. h. u Udruzi branitelja
25.03.2017 povodom obilježavanja Dana narcisa, SVPR ZET Zagreb pozvao je ekipu "Mobilne mamografije" kako bi se organizirao za pregled rano otkrivanje raka dojke za djelatnice ZET-a u krugu poduzeća.
Budući se za pregled prijavio veći broj žena nego što je to danas moglo biti obavljeno, predsjednik SVPR ZET Zagreb, Anto Jelić najavio je ponavljanje akcije kako bi se pregledale sve prijavljene žene.
Od kako je prvi puta mijenjana organizacija ZET-a ( 2014.g.) pa do Nove organizacije koja je napravljena i ne dovršena u cijelosti 2015.g. iste nisu usklađene sa čl.71 TKU-a, što izaziva određenu konfuziju među radnicima ali i odgovornim osobama, koje pokušavaju provesti istu.
Ne usuglašenost pojedinih akata podružnice i TKU-a je dovelo do opće pomutnje izdavanjem novih Ugovora o radu za pojedine radnike.
Sadržaj ugovora nije na tragu postignutih dogovora i zadržavanja sadašnjih prava i iz tog razloga Sindikat vozača i prometnih radnika zajedno sa šest sindikata ZET-a ali i svim sindikatima koji djeluju u ZGH, traži rješenje !
Iako se radnicima podružnice ZET-a i ZGH, pokušava plasirati dezinformacija da su problemi nastali u Novoj organizaciji, istina je sasvim drugačija.
Od kako je sklopljen TKU, u travnju 2002. g. u kojem su napravljene tadašnje grupe složenosti, već tada su postojali navedeni problemi. U istima stoji da je u IV grupi složenosti KV i SSS sa koeficijentom 1.81-2.10. te V grupa složenosti VK i SSS sa koeficijentom 2.11-2.40, dok VI grupa iziskuje VŠS i koeficijente od 2. 41- 2.60.
Iz navedenog je vidljivo da svi problemi radnika ZET-a, kreću iz čl. 71. TKU-a a isti imaju veće ili ne usklađene koeficijente sa stručnom spremom i grupama složenosti.
Sindikati su u Novoj organizaciji, Pravilnikom omogućili dobivanje i zadržavanje većeg koeficijenta od određenog stručnom spremom i grupom složenosti,ako je isti u organizacijskoj jedinici radio više od 5. godina. No Uprava ZGH ne želi prihvatiti Pravilnik koji je potpisao i Pregovarački odbor poslodavca, te sindikatima preostaje izmjena čl.71. No pojedini predstavnici sindikata ne žele dati doprinos ili izbjegavaju ući u pregovore za izmjenu navedenog članka.
Sindikat vozača i prometnih radnika je svjestan odgovornosti koju imamo i zajedno sa sindikatima koji imaju hrabrosti, mora krenuti u navedene izmjene, kako bi radnici ZET-a ali i cijelog ZGH napokon prestali biti u strahu od neizvjesnosti pred kojom se nalaze. Prigoda za rješavanje ovog problema je trenutno najpogodnija. Idu lokalni izbori i to je vrijeme velikih ustupaka i to moramo iskoristiti.
Sindikat vozača i prometnih radnika je dobio pravomoćnu presudu Vrhovnog suda u kojoj stoji da nema opravdanja za otkazivanje TKU-a zbog pozitivnog poslovanja ZGH. Uzimajući u obzir sve okolnosti nikada nije bilo povoljnije vrijeme za rješavanje problema radnika ZET-a i ZGH.
Da li su svi sindikati spremni iskoristiti ovu prigodu i uskladiti članak 71. TKU-a sa stvarnim stanjem?
Nakon što svi radnici dobiju pripadajuće koeficijente i dodatke za uvjete težih od normalnih, treba ozbiljno razmisliti o slijedećim aktivnostima Sindikata.
Sindikat vozača i prometnih radnika će, nakon što se usklade akti u ZGH i radnicima izdaju rješenja sukladno postignutim dogovorima, pokrenuti postupak pregovora o povećanju plaća.
Vrijeme za traženje povećanja plaća je sazrelo iz razloga pozitivnih gospodarskih aktivnosti RH, rasta BDP-a i rasta potrošačkih cijena i komunalija.
Mi ne obećavamo i ne pričamo bajke nego radimo od interesa za radnike ZET-a.
Upravno vijeće Sindikata vozača i prometnih radnika je na sjednici održanoj 14.ožujka 2017.g. donijelo odluku da se pokrene postupak izmjene članka 71. TKU-a, kako bi se zaštitili radnici koji rade na mjestima na kojima ne udovoljavaju stručnom spremom u grupama složenosti i da bi radnici koji rade na pojedinim radnim mjestima mogli dobiti pripadajuća rješenja.
Kako su radnici podružnice ZET-a koji rade kao zaštitari, pozvani da potpisuju nove Ugovore o radu, uslijedila je reakcija Sindikata i postupak je obustavljen. U predloženim Ugovorima o radu nisu bili definirani uvjeti teži od normalnih i ostali dodaci, što nikako i ni po koju cijenu nećemo prihvatiti. Sindikat vozača i prometnih radnika, zajedno sa ostalih šest sindikata, smatra da je Nova organizacija ovakva i nedovršena, ne važeća i ne prihvatljiva.
Sedam sindikata ZET-a ( Sindikat branitelja i radnika- Matijević, Sindikat vozača tramvaja,busa i servisera-Harni, Sindikat UVA- Vlašić, Sindikat radnika JGPPRH- Kočet, Vozački sindikat- Marić, Vozački strukovni sindikat- Čermak i Sindikat vozača i prometnih radnika- Jelić) su poslali Upravi ZGH i ZET-a dopis u kojem traže da se zaustave sve radnje u s vezi primjene Nove organizacije, dok se ne promijeni čl.71 TKU-a i isti ne uskladi sa stvarnim stanjem u ZET-u. Nećemo prihvatiti polovična i ne cjelovita rješenja koja su na štetu radnika koje predstavljamo. Radnici koji dobiju poziv za potpisivanje bilo kakvog ugovora neka se prije potpisa jave u sindikat.
Nakon održanog sastanka predsjednika Sindikata vozača i prometnih radnika sa voditeljicom podružnice dogovoreno je da se sa vozačima autobusa i parkiračima kojima istječe Ugovor na određeno vrijeme u svibnju 2017. g.potpiše Ugovor na neodređeno vrijeme.
Ugovori su potpisani od strane Uprave ZET-a i poslani na potpis u ZGH, te se očekuje njihovo prihvaćanje u predloženom obliku.
Ostalo je još mali broj vozača i parkirača koji će dobiti Ugovor na određeno ali i taj problem će biti riješen.
Ostaje neriješen problem pripadajućih koeficijenata ali i to bi trebalo uskladiti nakon rješenja članka 71. TKU-a i dovršetkom Nove organizacije. Sindikat neće dopustiti da vozači nakon tri godine rada u ZET-u ne dobiju koeficijent 2.4
Nakon što su kandidati za vozače tramvaja, uspješno obavili prekvalifikaciju i položili za vozača tramvaja (H kategorija) isti su potpisali Ugovor o radu na određeno vrijeme (šest mjeseci) sa koeficijentom 2.20 i počeli su obuku sa starijim vozačima (mentorima).
Želimo im puno sreće u ovom iznimno teškom i odgovornom poslu a mentorima puno strpljenja u obučavanju. Iskusne i dugogodišnje vozače molimo da im budu od svesrdne pomoći i pomognu kada im pomoć bude potrebna.
Sindikat vozača i prometnih radnika je pritiskom na Upravu ZET-a osigurao da se vozačima tramvaja dok su na obuci plati redoviti fond sati. Veliki broj se učlanio u Sindikat vozača i prometnih radnika, te očekujemo i preostale da se učlane, kako bi imali pravnu i svaku drugu pomoć .
Sindikat vozača i prometnih radnika uputio je zahtjev za smanjenje dvokratnih službi u tramvajskom podsustavu. U vrijeme nedostatnog broja vozača tramvaja, možda je bilo i opravdanog razloga za povećanje dvokratnih službi ali su te okolnosti prestale i tražimo da se dvokratne službe smanje na razinu prije povećanja
Uskoro kreće realizacija zahtjeva u opremanju prostorije za razvrstače i uređenje sanitarnih čvorova i tuš kabina u tramvajskom servisu Dubrava
Sindikat vozača i prometnih radnika je uputio naputak kontrolorima karata da svoj posao obavljaju sukladno Pravilniku. Cijeli tekst je objavljen na oglasnoj ploči i na stranici Sindikata
Sindikatu je neprihvatljiv odgovor odjela za organizaciju prometa u kojem stoji da nema potrebe za povećanjem voznih vremena na tramvajskom podsustavu. Tražimo zajednički sastanak Sindikata i vodstva Centra kako bi navedeni problem riješili.
Upućen je dopis u kojem se traži očuvanje dostojanstva zaštitara i povećanja broja čuvarskih mjesta
PRODAJA:
Pozajmica u iznosu 5 000 kn na dvanaest obroka, bez kamata, jedanput godišnje i mala od 1000 kn.
detaljne informacije u tajništvu na tel. 3651-516 i 517, te na web i facebook stranici
Nakon održanog sastanka sedam sindikata ZET-a sa Upravom ZGH, na kojem je dobiveno čvrsto obećanje da se radnicima ZET-a, neće smanjivati prava, nastavljaju se aktivnosti u zaštiti prava radnika.
Ne rješavanjem članka 71, TKU-a postoji ozbiljan problem za 1024. radnika, koji imaju rješenja ne usklađena sa stručnom spremom i za radnike koji rade na određenim poslovima za koja nemaju rješenja.
Unatoč obećanjima, sindikati moraju stvoriti pravnu pretpostavku za sigurnost svakog radnika, jer u problemu bi se moglo naći i oko 175 vozača autobusa koji imaju III stupanj,tj.KV. Problem postoji i moramo ga žurno rješavati.
27. veljače 2017.g. u sindikalnoj dvorani na Trešnjevci, održan je sastanak sindikata ZET-a ( Sindikat branitelja i radnika- Matijević, Sindikat radnika JGPPRH, Sindikat UVA- Vlašić, Sindikat vozača busa, tramvaja i servisera- Harni, Vozački sindikat- Marić, Vozački strukovni sindikat- Čermak i Sindikat vozača i prometnih radnika-Jelić), uz nazočnost predsjednika Sindikata Zgrebparkinga, Kleinbergera (Povjerenik Novog sindikata Blažević opravdano odsutan) kako bi krajnje ozbiljno pristupili rješavanju problema neusklađenosti organizacije sa TKU-om (grupe složenosti) što se reflektira na status radnika i mogućnost zadržavanja stečenih prava, te dobivanja rješenja sukladno radnom mjestu na kojem trenutno rade.
U pokušaju primjene Nove organizacije, krajem 2015.g, obje strane su uvidjele niz nelogičnosti i neusklađenosti iste sa grupama složenosti, te bi primjenom iste znatno umanjili koeficijente velikog broja radnika ZET-a i ZGH. Sindikati koji djeluju u ZGH su izradili prijedlog izmjena članka 71. TKU-a, no zbog namjere Uprave ZGH o otkazivanju TKU-a, sindikati nisu išli sa zahtjevom o izmjenama Grupa složenosti.
Nakon dobivenog pravomoćnog sudskog spora Sindikata vozača i prometnih radnika, pozicija sindikata je puno bolja i stvoreni su svi preduvjeti da se krene u rješavanje problema.
Nastavno na tu temu, sedam sindikata ZET-a su, nakon održanog sastanka sa Upravom ZG, istoj poslali usklađeni prijedlog Grupa složenosti sa stvarnim stanjem u ZET-u.
Kako sindikati još nisu dobili povratnu informaciju, na sastanku od 27.2.2017.g. je donesena odluka da se, prema Upravi ZGH ide sa prijedlogom izmjena čl. 71. kako su ga predložili sindikati. Očekujemo da će Uprava ZGH pristati na prijedlog sindikata, jer je to obostrani interes, te da će se navedeni Prijedlog sindikata implementirati u važeći TKU. Nakon toga bi trebali pristupiti usklađivanju Nove organizacije i primjenu iste. Gore navedeni sindikati ne pričaju „bajke“ i ne obmanjuju radnike ispraznim pričama, nego zajednički rješavaju probleme, od interesa za radnike.
U organizaciji Sindikata vozača i prometnih radnika, odrađena je humanitarna akcija prikupljanja pomoći za našeg kolegu, vozača autobusa, Milana Mioča, kojem je izgorjela kuća u cijelosti. Radne kolege, zetovci dobrog srca, su prikupili 25 200, 00 kn, dok je Sindikat vozača i prometnih radnika,Milanu uručio 4 800,00 kn, što ukupno iznosi 30 000, 00 kn. Milan se sa suzama u očima zahvalio radnim kolegama i Sindikatu, koji su mu pomogli da, iznova krene u izgradnju svoga doma. Sindikat se zahvaljuje Stanku Garači, Peji Tadiću i Mirku Markoviću, dispečerima u Podsusedu i na Trešnjevci, koji su dali dodatni napor da ova akcija uspije. Radnici koji nisu imali prigodu učestvovati u akciji mogu to napraviti u tajništvu Sindikata ili na broj računa od Milana, koji se nalazi na stranici Sindikata. HVALA SVIMA !!!
Provjeri, zašto je Sindikat vozača i prometnih radnika daleko najbrojniji
Nakon što je Sindikat vozača i prometnih radnika, nabavio i osigurao test probu za polo majice i izraženog pozitivnog mišljenja radnika koji su nosili iste, uskoro će svi koji nose službenu odjeću dobiti polo majice. U razgovorima sa Upravom podružnice, osigurana je narudžba i uskoro kreće proizvodnja 3960 polo majica i cca 1000 ljetnih košulja.
Sindikat poziva sve radnike da čim prije probaju veličinske brojeve u skladištu, jer su brojevi uzeti po brojevima košulja, te mogu odstupati od stvarnih potreba. Radnici koji imaju primjedbe na kvalitetu ili nešto drugo neka se jave u Sindikat. Zamjena oštećene odjeće, ne krivnjom radnika, vrši se u dogovoru sa rukovoditeljem pogona.
Sindikat vozača i prometnih radnika je uputio primjedbe na Prijedlog pravilnika o službenoj odjeći, koje možete pročitati na facebook i web stranici Sindikata vozača i prom. radnika.
Nakon što je Sindikat vozača i prometnih radnika uputio zahtjev za osiguranje prostorije za parkirače i prostorija je napravljena ali nije dovršena i opremljena, očekujemo završetak radova. Predstavnici Sindikata vozača i prometnih radnika, koji u tramvajskom servisu ima sve više članova, obišli su navedeni prostor i razgovarali sa radnicima.
Upućen je zahtjev da se stave pločice i nabavi ormar, stol i nekoliko stolica, kako bi parkirači napokon imali svoj prostor za odmor i konzumiranje hrane.
U nastavku obilaska tramvajskog servisa i upozorenja od strane radnika, utvrđeno je da se unatoč zahtjevu Sindikata vozača i prometnih radnika nije ništa napravilo u obnovi sanitarnih čvorova i tuš kabina, koje su u razini prošlog stoljeća. Tražimo da se odmah krene u dovršetak prostora za parkirače, te krene renoviranje najmanje dvije tuš kabine i sanitarnih čvorova, koji su u ovakvom stanju opasnost za zdravlje radnika.
Ispred Sindikata bili su nazočni Hamidić, Vidović i predsjednik Jelić .
Predsjednik Sindikata vozača i prometnih radnika Jelić je sa dopredsjednikom za tramvajski podsustav Vidovićem i povjerenikom za prijevoz osoba sa invaliditetom Antonio Mužekom, posjetili su i razgovarali sa radnicima u prijevozu osoba sa invaliditetom.
Radnici su iznijeli probleme s kojima se susreću u obavljanju posla i neadekvatnim prostorom u kojem čekaju nastup na službu. Radnici u pratnji su upozorili na ne zaduživanje službene odjeće (često su u pratnji u civilnoj odjeći), te očekivanje da se kroz Pravilnik o službenoj odjeći i taj problem riješi.Riješeno.
Predsjednik Jelić je obećao zatražiti opremanje prostorije (spuštanje stropa i nabavka klima uređaja), te je nastavno na tu temu upućen zahtjev prema voditeljici podružnice
Sindikat vozača i prometnih radnika je prepoznat kod radnika u održavanju i servisima, gdje se problemi nisu rješavali, (samo su davana pusta obećanja) i radnici su shvatili da se njihovi problemi mogu riješiti samo kroz ovaj Sindikat, te postaju članovi.
Rezultati tih prelazaka su vidljivi. Riješen prostor za parkirače, nabavljene krokodilke, dogovoreno rješenje sanitarnih čvorova u TS Dubrava, rješenje grijanja u mehanizaciji i „letećoj ekipi“, rješavanje prostora za vozače osoba sa invaliditetom, službene odjeće za pratitelje i mnoge druge aktivnosti koje provodi ovaj Sindikat. I najvažnije, zaštitili smo umanjene koeficijenata radnicama u kadrovskoj službi (zaustavili primjenu organizacije i obećanje predsjednice Uprave da se neće smanjivati koeficijenti) sve su to radnje koje radnici osjećaju i vide kroz aktivnosti ovog Sindikata.
I na kraju aktivnost za izmjenu čl. 71. koji će biti na tragu sadašnjih prava radnika, a koji samo izmijenjen može jamčiti ista. U koliko navedeni članak ne riješimo imamo veliki problem. Sve vodi i organizira Sindikat vozača i prometnih radnika uz suradnju navedenih šest sindikata, koji znaju da samo ujedinjeni možemo biti moćni i samo tako možemo polučiti rezultate.
nakon pritiska Sindikata, ugovori za parkirače su riješeni i trebaju biti potpisani
PRODAJA: Povoljno kupanje u ST. Toplicama, kupanje u unutarnjim i vanjskim bazenima sa korištenjem saune 35 kn, kupanje, kupanje+sauna + masaža 30 min 80 kn, kupanje i ručak komplet 63 kn.
Korištenje uz člansku iskaznicu.
Kupanje u Tuheljskim za 45kn odrasli i 30 za djecu.
Pregledi i obrada (magnetna) i u poliklinici Drinković, sve za članove jeftinije od 30- 50%.
Poliklinika Doko- pregledi i obrada 30 % jeftinije.
Najveća socijalna davanja za smrt člana, člana obitelji, rođenje djeteta, boravak u bolnici 100 kn po danu, Sindikat snosi 50% od plaćene kazne na radnom mjestu i druge pogodnosti koje ima ovaj Sindikat.
BAMT- Mače od igle do lokomotive na 50 rata za članove,
detaljne informacije u tajništvu na tel. 3651-516 i 517, te na web i facebook stranici
Kako je iz Uprave ZGH stigao dopis u kojem se traži provedba Nove organizacije, koja je nepotpuna i ne cjelovita i koja bi ugrozila prava 1024 radnika podružnice ZET-a, sindikati su poduzeli aktivnosti u rješavanju problema i zaštiti prava radnika. Zatražen je sastanak sa predsjednicom Uprave ZGH, kako bi se iznašlo kvalitetno rješenje na zadovoljstvo obiju strana. 10.2.2017.g. održan je sastanak koji je dao konkretne rezultate i na tragu je trajnog rješenja problema za radnika podružnice.
Na zahtjev sedam sindikata ZET-a ( Sindikat branitelja i radnika- Matijević, Sindikat radnika JPPRH- Kočet, Sindikat vozača tramvaja, busa i servisera – Harni, Sindikat UVA –Vlašić, Vozački sindikat –Marić, Vozački strukovni sindikat- Čermak i Sindikat vozača i prometnih radnika –Jelić), kojima su se priključili i Sindikat zagreparkinga- Klaimberger, te povjerenik Novog sindikata u veletržnici –Blažević, održan je sastanak sa Upravom ZGH. Sastanak je održan 10.2.2017.g u prostorima Zagrebačkog holdinga. Upravu ZGH su predstavljali Ana Stojić Deban- predsjednica , Željka Šurbek Deduš- direktorica za ljudske resurse u ZGH, Marko Mikulić –posebni savjetnik ispred Grada Zagreba i voditeljica podružnice ZET-a, Ljuba Žgela.
Tema sastanka je bila implementacija Nove organizacije i provedba iste, te utjecaj Nove organizacije na prava radnika ZET-a. Predstavnici sindikata su iznijeli svoje stajalište i štetne posljedice koje bi izazvala primjena nepotpune i ne cjelovite organizacije, te ne usklađenost iste sa TKU-om. Napomenuto je da nisu dovršeni Prilozi 2.4 i 5. a koji su vrlo važni u određivanju visine prava (dodaci na otežane uvjete, karte radnih mjesta i broj izvršitelja), te čine vrlo važan dio cjelovite organizacije.
Iznesena je i primjedba na proceduralnu pogrešku, koja je nastala tijekom pokušaja primjene Nove organizacije. Kako je Nova organizacija sastavni dio TKU-a, morala se poštivati procedura kolektivnog pregovaranja a ne primjena, zakonskim rokom objave na oglasnoj ploči. Sindikati su napomenuli da ni jedan od postojećih dokumenata nije u skladu sa čl. 71 TKU-a i sa stvarnim stanjem u podružnici i izrazili spremnost na rješavanje navedenog problema.
Zbog iznesenih činjenica, koje izazivaju strah kod radnika podružnice, sindikati su zatražili zaustavljanje svih aktivnosti u provedbi, dok se akti podružnice i stvarno stanje ne usklade sa čl.71. Predsjednica Uprave se složila da problema ima u neusklađenosti pojedinih dokumenata sa člankom 71. TKU-a i predložila da se isti riješe kroz kolektivno pregovaranje. Ana Stojić Deban je navedenim sindikatima dala čvrsto obećanje da se neće smanjiti ni jedno pravo radnika ZET-a, tako da radnici koji imaju Ugovore o radu neusklađene sa stručnom spremom, mogu napokon odahnuti.
Sindikatima ostaje da se kroz izmjenu članka 71.TKU-a, riješi problem radnika koji rade na poslovima više stručne spreme a nemaju rješenja za to radno mjesto i da napokon i ti radnici dobiju pripadajuća rješenja. Zajedničkim nastupom sedam sindikata ZET-a, napokon su se počeli ozbiljno rješavati problemi radnika. Radnici podružnice ZET-a su prepoznali stvarnu snagu zajedničkog nastupa i sigurnost iz te snage, te nam se sve više pridružuju i postaju članovi.
Sindikat vozača i prometnih radnika ne prodaje „maglu“ radnicima, nego sustavno u suradnji sa ostalih šest sindikata, rješava problem po problem. Kao najveći i daleko najbrojniji Sindikat u Zagrebačkom holdingu, Sindikat vozača je svjestan i svoje velike odgovornosti prema članovima Sindikata ali i ostalim radnicima ZET-a. Radnicima koji nisu sindikalno organizirani preporučamo da se učlane u Sindikat kako bi zajedno mogli rješavati pojedinačne ali i zajedničke probleme s kojima se susrećemo. Nitko nam nikada nije ništa dao ili poklonio, a da se za to nismo sami uspjeli izboriti.
>> samo brojan i moćan Sindikat može osigurati prava radnika<<
7.veljače 2017.g. u 13 sati u prostoru br.375 održan je sastanak predstavnika Grada Zagreba i Uprave ZGH sa temom reprogramiranje ugovora o leasingu tramvaja i izdvajanje ZET-a i Velesajma iz Holdinga. Na sastanku su nazočni Mirka Jozić pročelnica za gospodarstvo u Gradu Zagrebu, Slavko Kojić pročelnik za financije, te iz ZGH Ana Stojić Deban predsjednica Uprave ZGH i Slobodan Ljubičić.Sindikati iz ZET-a (Sindikat branitelja i radnika- Matijević, Sindikat UVA -Vlašić, Sindikat radnika JGPPRH- Kočet, Vozački sindikat - Marić, Vozački strukovni sindikat -Čermak i Sindikat vozača i prometnih radnika- Jelić ) daju punu potporu namjeri izdvajanja ZET-a iz ZGH i očekuju što bržu provedbu navedenog. Očekujemo također da se napravi kvalitetno reprogramiranje ugovora o leasingu tramvaja, te da napokon gore navedeni sindikati u ZET-u sami odlučuju o pravima radnika ZET-a. Uvjereni smo da znamo kako i na koji način zaštititi prava radnika ZET-a čime bi napokon radnici ZET-a mogli svoj posao obavljati bez stresa i straha za svoju egzistenciju i egzistenciju svoje obitelji. Znali smo prije udruživanja rješavati probleme, znati ćemo i poslije.
Nakon upućenog zahtjeva Sindikata vozača i prometnih radnika u kojem se traži nabavka dvije dizalice za gumare, Uprava podružnice je riješila problem. U autobusni servis u Dubravi su stigle dvije nove dizalice, tzv. Krokodilke, koje će u mnogome olakšati posao radnicima na izmjeni guma na autobusima. Nakon bezuspješnog pokušaja rješavanja navedenog problema sa drugim sindikatima, gdje su isti bili članovi, veći broj radnika je prepoznao Sindikat vozača i prometnih radnika i istinsko zalaganje za bolje uvjete povjerenika u servisu autobusa Ante Ešegovića, kao zalog sigurnosti rješavanja problema i postali članovi ovog Sindikata. Problema ima puno i Sindikat vozača i prometnih radnika je spreman iste sustavno rješavati na zadovoljstvo radnika.
Sindikat vozača i prometnih radnika je zatražio da se vozačima autobusa i parkiračima u garažama produlji Ugovor o radu, kojima ističe krajem veljače. Uprava je uputila zahtjev prema Zagrebačkom holdingu i uskoro bi problem trebao biti riješen. Kako su Ugovori na određeno, Sindikat vozača i prometnih radnika će inzistirati da se u što skorijoj budućnosti s istima sklopi Ugovor na neodređeno vrijeme. Također moramo u Novoj organizaciji pokušati osigurati otežane uvjete za „parkirače“ jer isti rade u iznimno teškim uvjetima sa koeficijentom 2.00
Predstavnici Sindikata vozača i prometnih radnika (predsjednik IO Pletković, dopredsjednik za tramvajski podsustav Vidović i predsjednik Jelić) obišli su prostorije Građevinske interventne ekipe i održali sastanak sa radnicima. Radnici su izrazili nezadovoljstvo lošim uvjetima i neriješenim grijanjem. Nakon obavljeni razgovora sa voditeljem građevinskog pogona i Upravom, dobili smo obećanje da će se dolaskom toplijih dana pristupiti prikapčanju grijanja i temeljitoj obnovi prostora u kojima borave radnici interventne ekipe.
Sindikat vozača i prometnih radnika traži da se pod žurno povuče krajnje nerazumna odluka upućena kontrolorima karata o tome da se tolerira vrijeme isteka na voznoj karti i da se ne „zaključavaju“ validatori pri kontroli karata. Tko ima pravo tražiti da ne kaznite putnika ako mu je karta istekla, makar i minutu? Nitko. Cijena vozne karte je znatno smanjena i nemate pravo tražiti da kontrolori toleriraju istek vremena. Kada su, napokon, u kontroli karata ostali pošteni i čestiti radnici (riješili smo se problematični) Vi im ne date da rade pošteno svoj posao i time sebi opskrbe malo veću plaću a podružnici uprihode velika materijalna sredstva. Povucite nerazumnu i štetnu odluku, jer time nanosite štetu podružnici a u javni prijevoz uvodite totalni „javašluk“.
VELIKA HUMANITARNA AKCIJA: Našem radnom kolegi Milanu Mioču, vozaču autobusa u Podsusedu, izgorjela je kuća. Milan je do jučer imao sve a danas na žalost ostao bez svega. Pozivamo radnike ZET-a da se odazovu i pomognu Milanu, bez obzira na sindikalnu pripadnost, pogon ili bilo što drugo. Prikupljanje pomoći biti će 21 i 22.2. u svim pogonima.
>>detaljne informacije u tajništvu na tel 3651-516 i 3651-517, te na web i facebook stranici<<
Sindikati koji djeluju u podružnici Zagrebačkog holdinga d.o.o., ZET Zagreb poslali su predsjednici Uprave Zagrebačkog holdinga Ani Stojić Debian Nacrt prijedloga usklađivanja novih organizacija u podružnici ZGH sa odredbama TKU, koji donosimo u cijelosti:
Prema Statutu USVPRH svaki član Sindikata ima pravo:
Za pristupanje u članstvio sindikata potrebno je ispuniti pristupnicu pripadajućem sindikatu.