Sastanak IO- Centara za nadzor i upravljanje prometom
ZAPISNIK
Sa redovnog sastanka održanog. 09.04.2014. (srijeda) u prostorijama Centra za nadzor i upravljanje prometom sa početkom u 12h.
Sastanku su prisustvovali:
1. Pero Marčić - predsjednik SVPR ZET IO Centar
2. Anto Jelić - predsjednik USVPRH
3. Robert Nikolić - potpredsjednik USVPRH TP
4. Zoran Vidović - predsjednik SVPR ZET IO TP Dubrava
5. Stjepan Tokić - rukovoditelj Centra za promet ZET-a
6. Alen Bašić - šef Centra za promet Zet-a
7. Dejan Vulić - član IO Centar
8. Šimo Jurić - član IO Centar
9. Drago Jambrović - član IO Centar
Sastanak je vodio predsjednik IO Centara za nadzor i upravljanje prometom, Pero Marčić i predložio slijedeće:
DNEVNI RED
1. Aktualna problematika
2. Razno
RASPRAVA
g.Pero Marčić
Na početku rasprave pozdravio je sve prisutne i zahvalio se na odazivu. Zatim je pročitao dnevni red, koji je jednoglasno prihvaćen. Uslijedilo je usvajanje zapisnika sa sastanka održanog 12.02..2014. (srijeda) u prostorijama Centra za nadzor i upravljanje prometom.
Raspravu je započeo Swot analizom Centra za nadzor i i upravljanje prometom koju je predočio prisutnima kroz snage, slabosti, prilike i prijetnje. Kroz snage je istaknuo veliki broj visokoobrazovanog i visokostručnog kadra u podružnici u odnosu na ZET. Motiviranost novog rukovoditelja i otvorenosti prema svima jednako. Komunikacija na visokom nivou, kako sa djelatnicima tako i sa korisnicima usluge prijevoza . Veliki broj članova i predstavnika u sindikatu sa kontinuitetom rada. Kroz prilike vidi uključenje svakog zaposlenog u više procesa rada, dobra komunikacija sa rukovoditeljem i šefovima Centra, Nakon vraćanja osmjeha na lica djelatnika nastojati motivirati ih za rad. Slabosti su: nedostatak kadrova,šumovi u komunikaciji i presporo donošenje odluka na relaciji izvršnog- rukovodećeg kadra i djelatnika. Nejasna pravila kod kadroviranja i vrednovanja rada, kao i donošenje nekih odluka mimo struke. I na kraju prijetnje su: odljev kadrova ,opće stanje u društvu(depresija), nova organizacija iščekivanje i neizvjesnost, kao i ne uvažavanje struke i stručnog kadra.
Kroz raspravu usuglašeni su stavovi o otvorenim pitanjima:
1. Povlačenje prijedloga o uvođenju evidencijskih lista vozača na terminalima prilikom javljanja na službu iz razloga nepopunjenosti nekih terminala službama kontrolora otpremnika.
2. I dalje je nedostatak kadrova i akumuliranje prekovremenih sati.
3. Neispravnosti u sustavu ATRON na kojima se konstantno radi.
4. Informacija o nastupu slijedeće tarifne zone putem razglasa u vozilu u fazi je realizacije.
5. Telefonski brojevi u prometnom centru su ažurirani.
6. Baterije za motorole u postupku su nabave.
7. U tijeku je dolazak pet vozača tramvaja u Centar za popunjavanje kadrova. A kako se budu otvarale mogućnosti uslijedit će i popunjavanje u AP iz vozačkog kadra.
8. Oglasna ploča u Centru ustupljena je sindikatu na korištenje.
9. Puna podrška u radu upućena je novom rukovoditelju Centra g, Stjepanu Tokiću od kojeg se očekuje uvažavanje i nastavak suradnje sa sindikatom.
10. Dogovorena je modifikacija sustava ¨Jedan displej više stajališnih točaka¨ ,time bi vozila bez pogrešaka puta kretala sa terminala.
Nastavila se rasprava po točkama dnevnog reda. Što se tiče pregleda i naplate karata a u cilju zaštite vozača čekaju se odluke i upute od poslodavca. I dalje su pravila postupanja nejasna. Pitanje čajne kuhinje u Centru je otvoreno tako da se situacija snima i vidjet će se što se može staviti u funkciju u čajnoj kuhinji po pitanju zaštite na radu. Povremeno reduciranje pojedinih službi prometno kontrolnog osoblja vršit će se na najmanje opterećenim službama dok ne dođu novi kadrovi.Za sada se to primjenjuje na službe u noćnoj smjeni subotom i nedjeljom kako se ne bi remetio turnus.
Što se tiče prijedloga nove organizacije pozvani su sindikati kao socijalni partneri poslodavca da daju prijedloge o kojima će se raspravljati uz mogućnost uvažavanja konstruktivnih prijedloga.
Zaključak je na kraju rasprave da i dalje ostaju otvorena pitanja koja treba rješavati a to su:
1. Nedostupna je i dalje radijska veza na lokaciji Ilica – Frankopanska.
2. Kartice kontrolora treba plastificirati,a kojom se kontrolor identificira kod prometnih nezgoda.
3. Dostava listi rasporeda kola u TP Dubrava elektroničkim putem još nije u funkciji.
4. Prekratko vrijeme izlaza linije 12 i 9 iz spremišta Trešnjevka.
5. Preklapanje polazaka linija 4 i 12 iz Dubca.
6. Rješavanje telefona u prometnom centru u fazi je realizacije . Čeka se odgovor na upit.
7. Otvaranje dvaju vrata istovremeno na ulazu u Centar i dalje je upitno s aspekta sigurnosti.
g.Pero Marčić
Nakon iscrpne rasprave, zahvalio se nazočnima. Sastanak je završen u 14:20 h.
Predsjednik IO Centara za nadzor i upravljanje prometom
Pero Marčić