4. SASTANAK I.O.P.T.TREŠNJEVKA
Nazočni: Mario Lustig, Igor Premužak, Josip Radman, Josip Delišimunović, Ivan Jozić, Zoran Marković, Zoran Maslać.
Predsjednik sindikata Anto Jelić, dopredsjednik sindikata za tramvajski promet Robert Nikolić, Koordinator P.T.Trešnjevka Šimo Jurić, Povjerenik zaštite na radu Nenad Miljković. predsjednik Io P.A.Dubrava Ivica Dumenčić i gost Krešimir Holub.
DNEVNI RED
1. Rezime dosadašnjeg rada
2. Tekuća problematika
3. Razno
Pozdravio sam sve nazočne te ih upoznao s koordinatorom P.T.Trešnjevka g. Šimom Jurićem ,kojeg sam srdačno pozdravio nadajući se obostranoj suradnji na zadovoljstvo svim djelatnicima Prometa Tramvaja Trešnjevka.
Gospodin Jurić se složio s mojim željama rekavši da je i on svoj radni vijek počeo na Trešnjevci te će mu biti drago da doprinese boljim uvjetima za rad te da je u potpunosti otvoren za suradnju.
U proteklome razdoblju smo iznijeli puno problema i o tome puno pisali , ali od toga je malo napravljeno.
- Pravilnik o broju dana G.O-a
- Plaćanje naknade za rad na blagdan zaposlenicima koji su radili ,a blagdan je padao na radni dan.
- Tko je zadužen za udaljavanje putnika iz tramvaja pri povratku u spremište
- Dužina zaustavljanja vozila po zamolbi kontrolora karata
- Zatvaranje prozorčića na vratima TIP tram. 2100 - Zatvoriti razmak između vrata i okvira vrata na TIP tram. KT-4
- Popravljanje nastrešnice za smještaj bicikla
Osvrnuo sam se na rješenja zamolbi članova za rehabilitaciju koje I.O. nije rješavao.
Te velika događanja i priče oko predloženih koeficijenata, te NE dovoljna neinformiranost članstva trebalo je izdati vozački glasnik te ne dopustiti manipulacije grupa i pojedinaca.
Osvrnuo sam se i na službe za jesenji raspored, po kojima imamo 11 dvokratnih službi što je pretjerano,jer takav pritisak na vozače nije rješenje zbog nedostatka ljudstva. Tada se uključio g. Nikolić s pojašnjenjem da još nije predstavljen konačni prijedlog koeficijenata te se nije imalo o čemu očitovati, mišljenja je da bi trebalo biti svima jasno da ovaj sindikat neće pristati na umanjenje radničkih prava, osvrnuo se i na displeje koji nisu usklađeni i ne daju točne informacije putnicima. Dvokratne službe su ne opravdane samo predstavljaju problem prilikom uklapanja u promet, više nema klasične špice a i donose povećanje kilometara. Ja sam se nadovezao da je u prijedlogu koeficijenata opet sve odrađeno na štetu prometa. Iznio sam i problem oko manjka prostora za sastanke I.O.Trešnjevka ,jer da imamo gdje ,sastajali bi se više i kvalitetnije rješavali nastale probleme ,kao i nejasnoćama vezanim za ljetnu uniformu. Kolega Lustig je iznio problem polaska V.R-a sa početnih terminala u i sto vrijeme što dovodi do nepotrebnog razmaka do idućih polazaka.
Predsjednik Jelić uzeo je riječ te se odmah nadovezao na moj upit vezano za ljetne uniforme ,objašnjavajući kako natječaj predugo traje ali se nada da će do Veljače 2015.g sve biti profesionalno odrađeno te će konačno stići te famozne uniforme, te je naveo da ne postoji točno određen datum od kad se mora nositi koja vrsta uniforme te da je to hir pojedinaca, u vezi koeficijenata je uglavnom ponovio izjavu g. Nikolića
Kolega Marković je pripremio te iznio probleme u prometu koji se trenutno događaju:
-Naveo je primjer kako postoji pravilnik za vozače tramvaja kako se ponašati u kojoj situaciji , postavio je upit dali takav postoji i za ostale kontrolore,dispečere,prometnike jer ima situacija kad se za isti slučaj dobiju drugačiji naputci.ako ne da bi bar trebali ujednačeno raditi.
-Natpisi na displejima prilikom povlačenja tramvaja u spremište ne trebaju imati broj linije samo trasu te sa zadnje strane oznaku spremišta u koje odlaze npr. S.T i S.D, tako da putnici koji žure znaju u koje spremište tramvaj odlazi.
-Atronu u vozačkoj kabini se treba vratiti mogućnost reguliranja glasnoće.
-Sadašnje rješenje semafora okretište Maksimir nije dobro riješeno te inzistiramo da se u razumnom roku vide opcije i nađe bolje rješenje,na što se nadovezao kolega Holub vezano također za probleme sa semaforima u Maksimirskoj ali ovaj put pješačkim, čije se uključivanje ne može predvidjeti te dolazi do naglog kočenja, stoga molimo da se ugradi vidljivi vremenski tajmer kako bi na vrijeme uočili promjene faza.
-Klizni kontakt na križanju Savska -Vukovarska smjer Borongaj treba pomaknuti 1m u nazad kako nebi stajali na zebri prilikom zadržavanja skretnice
-Trebali bi zamijeniti knjige kvarova ili dostaviti tamo gdje fale
-Obavezno zamijeniti metlice brisača koji je većina oštećena
-Postaviti firkant ključeve u tramvajima na Trešnjevci ,koji postoje u Dubravi
-Problem oko prava uvida nadzorne snimke kamere kada treba vozaču ,vozači se mogu javiti u sindikat radi pomoći oko uvida nadovezao se predsjednik Jelić kao i ostale probleme za koje ne znate kako ih riješit Predsjednik je na raspolaganju .
-Treba pokušati riješiti tj. apelirati na vozače koji voze na terminalu Črnomerec da budu tolerantniji prema kolegama tj brže odvezu kola u polazno stajalište kako ostali ne bi ostajali na Ilici ,te da i oni mogu obaviti higijenske potrebe.
Kolega Radman je iznio problem obrasle živice na Ivanićgradskoj i Donjim Sveticama koja zaklanja pogled , te dovodi u opasnost kako pješake tako i vozače koji ne mogu primijetiti iste,znači tražimo obrezivanje živice pod hitno.
-Ograničenja brzine po gradu nisu realna a najuočljivije je od Cibone do Vukovarske od 10 km/h i tražimo provjeru i pravovaljano objašnjenje.
Sastanak je bio jako zanimljiv s pitanjima i prijedlozima za rješenje istih ,stoga očekujemo odgovore na navedene upite te rješenje istih. I dalje pozivam članstvo da sudjeluje u iznošenju problema kao i prijedlozima za rješenje. Članovi U.V-a kao i IO-a Trešnjevka stoje na raspolaganju kao ova i sve buduće sjednice su otvorenog tipa stoga još jednom svima dođite i uključite se da zajedno pomognemo jedni drugima.
Predsjednik I.O.P.T.Trešnjevka
Zoran Maslać