Dalekog 5.rujna 1891. g. počeo je gradskim ulicama, prvi organizirani prijevoz putnika, tramvajska kola pokretana jednom konskom snagom.
Zbog ubrzanog razvoja i širenja grada, konjski tramvaj nije udovoljavao potrebama i rodila se ideja da se uvede električni tramvaj.
18. kolovoza 1910. g. u promet je pušten električni tramvaj.
ZET-u se 1931.g. priključuje i autobusni promet, te uspinjača i sljemenska žičara, sto je preteča današnjem modernom prijevozu putnika u Gradu Zagrebu.
Danas ZET u svom voznom parku ima 266 TMK, od čega su 142 niskopodna tramvaja, rađena po najsuvremenijim standardima, te 480 autobusa.
Prijevoz putnika ZET-om je najsigurniji oblik prijevoza uopće, jer u zadnjih vise od trideset godina u vozilima ZET-a, nema smrtno stradalih i teze ozlijeđenih putnika.
Kvalitetnim i nadasve ljubaznim odnosom prometnog osoblja ZET-a prema putnicima daje posebnu dimenziju u prijevozu putnika u Gradu Zagrebu.
U uvjerenju u očuvanje tradicije ZET- a, kroz prepoznatljivost Grada Zagreba, poboljšanje uvjeta i nabavku novog voznog parka, RADNICIMA ZET-a, GRAĐANIMA GRADA ZAGREBA I SVIM KORISNICIMA USLUGA ZET-a,